Krajobraz Bloga;P

Krajobraz Bloga;P
JuJu

wtorek, 8 października 2013

Zapraszam z powrotem !

Zapraszam!
Oto jeden z ważniejszych postów.
Otóż...specjalnie nie miałam tematu na tamtego bloga, a z msp zrezygnowałam po części....więc..zmieniłam troszkę bloga. Wcześniej jeszcze blogowałam na blogu: Fastshott.blogspot.com ponieważ zaprosiła mnie do niego koleżanka. Lecz po pewnym czasie znalazła sobie innego admina do bloga i mnie wywaliła;(  To ja wymyśliłam nazwę tego bloga. Ja dodałam mnóstwo działów i angażowałam się we wszystko. Ale mniejsza z tym. Stało się, co się miało stać. Może lepiej będzie pisać samemu.Tak więc kontynuuję blogowanie nowym sposobem: czyli tym co się tak naprawdę liczy-nie msp. Coś typu: gotowanie, przyroda, muzyka. Tym najchętniej się zajmuję. Ponadto interesują mnie horrory albo tajemnice np; starych domów. I o tym zamierzam pisać ! Nie o msp. Ta gra powoli się nudzi. Im bardziej ją ulepszają, tym jest gorsza. Każdy to zauważa. Jednak trudno jest zrezygnować z konta np- z 8 lvl. Rozumiem to. Też mam wysoki lvl na msp i nie potrafię zrezygnować. Wchodzę codziennie, żeby mieć pewność, że nie utracę konta. Na dzisiaj kończę, bo i tak siedzę już ponad trzy godziny. Mam nadzieję, że nowa wersja bloga bardziej się spodoba, i dogonimy fastshott z wejściami.

Całuję cierpliwych czytelników mych wypocin.
Justyna<33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz