Krajobraz Bloga;P

Krajobraz Bloga;P
JuJu

wtorek, 5 marca 2013

,,Gazetkowa MSP''

Hay,to ja JuJu. Dzisiaj bedzie temat ,,Gazetkowa msp'' Co to znaczy he?! To znaczy ,ze w styczniu tego roku zostala zaprojektowana i rozeslana po zalym swiecie  (w roznych jezykach) pierwsza gazetka msp. Ja kupilam ja 2 tygodnie po jej wydaniu^.^ Wiem troche spoznione kupnoXD No,ale ja mam i moge zaczac o niej pisac.Po nizej kilka ujec gazetki:



Tu jest plakat:
Gazetka msp zrobila sie bardzo popularna eciena calym swiecie!!!Kto kocha msp niech doda koma!! KONIECZNIE DODA KOMA!!!!! Ale przejdzmy do tematu o msp.Ok??? Jasne ze ok!!  Niektorzy w internecie pisza opinie o msp,.Ja przeczytalam wiele,ale napisze tylko dwie najwazniejsze (pierwsza):Msp jest dla rozwydrzonych bachorow, ktore wyciagaja kase od rodzicow na konto vip'' (druga): Msp to fajna strona,do chat'u i mile miejsce do zapoznania sie z zuciem gwiazdy'' Ktora opinia jest lepsza he?? Pierwsza czy druga?? GLOSUJCIE W KOMACH!!


                                                                                         Musze kmonczyc bo bola rece!! BYEXDD

Ps.Doloczylam zdjecie dyktatorki mody na msp (Honey) z gazetki msp,Zapamietajcie jej wyglad bo bedzie Wam potrzebny do kolejnej ankiety. Zdjecie ponizej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz