Krajobraz Bloga;P

Krajobraz Bloga;P
JuJu

czwartek, 4 kwietnia 2013

Informacja i ,,Od koleżanki''

Witajcie. Zastanawiałam się, i stwierdziłam, że zdjęcie główne na blogu już jest stare, więc już niedługo je zmienię. ,,Od koleżanki'' to jest.... to, ten obrazek jest od mojej koleżanki przysłała mi go, to niby ja. Ładnie nie???

    █████████
___█████████████
__██████████████
_███████████████
_████████████░▀▀
__██████████▒░(█
____███████▒░░░░?
_____█▄█▄█▒◔░░░♥
_ ███████▒░░░░░)
_███████▒░░
_███████▒░░
███████▓██▓▓
█████▌██▓███▓▓
████▌████▓███▓▓
███▌████████▓███
██▌███████████▓██▓
██▌████_██████▓██▓
██_████___████▓██▓
____███____███▓██▓
_____███____██▓██▓
______███____██▓█▓
_______███__██████
________▒░ ████████
_________██████████
_______████████████
______██████████░░▒
______█████████░░░▒
______███████▒░░░░▒
______▒░░░░▒ .▒░░░░▒
______▒░░░░▒_▒░░░██
______▒░░░██_▒░░███
______▒░░███_██████
______██████_█████▌
_____██████_████
_____██████ █████
____██████_█████
____█████__█████
___█████___▌_███
_ █████____▌_███
██████____▌_███
██████_______███
▌_████________████
▌__███▌
▌___███
_____████




FAJNE!!!!! love^.^ HeHe.;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz